Hírek
  • Vállalati kultúra és célok ismeretében kialakított stratégia mentén végezzük tevékenységünket
  • Fogyasztói, vásárlói döntések indítékainak, a célcsoport és piaci szereplők megismerésével körülhatároljuk az optimális szponzorációs mozgásteret.
  • Eddig alkalmazott és az ezután tervezett egyéb marketing kommunikációs és stratégiai lépések megismerésével igyekszünk növelni az integrált kommunikációs célokat.
  • Magas fokú és a részletek inger-gazdag tervezésével segítjük a szponzoráció során kialakítható aktív közönségkapcsolat létrejöttét.
  • Rövid távú célok teljesítése érdekében segítjük a kampányszerű termék-esemény, termék-sportoló/csapat/szervezett kapcsolat létrejöttét.
  • Hosszú távú és továbbfejlesztett együttműködések generálásával törekszünk a márkaépítési céloktámogatására.
  • Az együttműködés nyomon követése, a megfogalmazott célok megvalósulásának utóértékelése szerves része a munkánknak.
  • A szerződések meghosszabbításához a tapasztalatok alapján módosítási, bővítési javaslattétellel támogatjuk a változó célokat és növeljük a hatékonyságot.