Hírek

A stratégia tervezésének időszakában közreműködünk a sportszponzorációs döntések meghozatalában. Vállaljuk a sportpiac – vállalati céloknak megfelelő - feltérképezését, elemzések készítését és javaslatok kidolgozását. A cégek marketing, kommunikációs és szponzorációs stratégiái alapján hatékony szponzorációs együttműködéseket hozunk létre és menedzseljük a megvalósulásukat. Tevékenységünkkel komplex partneri megoldásokat állítunk elő.

A szponzoráció a marketing kommunikáció stratégiai eszköze. Tervezésében, megvalósításában és kiértékelésében speciális tapasztalatunkkal és tudásunkkal segítjük partnereink hatékonyságát.

 

Szponzorációs együttműködések a közreműködésünkkel:

Procter and Gamble / Old Spice - Budapest Nike Félmaraton

Sportingbet - Box gála

Nestlé Hungária/ Theodora – Vízilabda válogatott

Groupama - Mountain Bike Magyar Kupa

Heineken Hungária, Soproni - Vízilabda válogatott

Szentkirályi - szponzorációs szerepvállalás gondozása

Unilever / Flóra – „Bringázz a munkába”  

MasterCard – Magyar Jégkorong Szövetség,                

                    - Magyar Kerékpáros Szövetség

                   - Budapesti Artmozik

BORSODI Sörgyár – DVTK