Hírek

A Műhely:

2002-ben azzal a céllal hoztuk létre az ügynökséget, hogy az FTC keretein belül felépítsük a nemzetközi gyakorlatnak megfelelő kereskedelmi irodát. A kezdeti sikeres szakmai munka után (Westel, NIKE, Axa) a tulajdonosi prioritások változása talajtalanná tette a munkánkat.

 

A Híd:

2003-tól a jelentősebb megbízásaink alapját a vállalati marketinggondolkodás és a sportban ajánlati oldalon dolgozók közötti szakmai, anyagi és szolgáltatásbeli különbségek áthidaltatására tett erőfeszítések jelentették. Építettünk stratégiát, előkészítettünk szponzorációs döntéseket, szerveztünk aktív eseményeket, segítettük a kiválasztott szponzorálás integrálását és a célok megtérülésének ellenőrzését.

 

A Tolmács:

Hamar felvállaltuk, hogy szakmai tudásunkat és a céges tapasztalásainkat mind többször adjuk át a szponzori jogok tulajdonosai és az iskolák hallgatói számára.

Konferenciákon, szakcikkekben, egyetemi előadásokon igyekeztünk a piaci alapú szponzorálás fejlődését elősegíteni.

 

Az Asztal:

2006-ban látva a piaci folyamatok igen lassú fejlődését, több szakmabéli társ bevonásával létrehoztuk a Szponzorációs Asztaltársaságot (http://www.szponzoral.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=28).

 

Az edukáció érdekében aktív szervezői vagyunk a Szponzorációs Műhelybeszélgetések és a Nemzetközi Szponzorációs Konferenciák létrejöttének.

 

Az Ügynökség:

2007-től egyre komplexebben értelmezzük és kezeljük a céges megbízásainkat. A szponzorálás hatékonysága érdekében és a szükséges mértékben járulékos szolgáltatásokkal egészítettük ki az alaptevékenységet. Szakemberek bevonásával és stratégiai partnerekkel tettük teljessé a kiszolgálói erőnket.

 

A Jelen:

Optimális cégfilozófiánk alapján integrált partnerként és full service ügynökségként is képesek vagyunk teljes sportmarketing és szponzorációs folyamatok vitelére. Képesek vagyunk a céges stratégiákat és az üzleti célokat támogató szponzorálás pontos megtervezésére, a hatékony megvalósítására, a már futó megállapodások maximalizálására és az értékelés alapján hozott újabb döntések előkészítésére.

Sportszervezetek számára az értékesíthetőséget támogató marketing feladat tervezésére, működtetésére és aktív szponzori képviseletre vagyunk képesek.

 

A Küldetés:

For-profit tevékenységünk mellett felelősséget érzünk a hazai szponzorációs kultúra fejlődésének elősegítése és a hatékonyságot növelő megoldások terjesztése kapcsán. Az edukáció érdekében work shopokat, fórumokat és konferenciákat szervezünk, szívesen konzultálunk a legszélesebb érdeklődői és szakmai körökkel. Magyarországot igyekszünk bekapcsolni a nemzetközi sportmarketing és szponzorációs ügynökségi rendszerébe.

 

Hiszünk benne, teszünk érte, akarjuk a sikert!