Hírek

Mit tekintünk sportnak:

„Sport minden olyan fizikai tevékenység, amely esetenként vagy szervezett formában a fizikai és szellemi erőnlét fejlesztését szolgálja, társadalmi kapcsolatok teremtése vagy különböző szintű versenyeken elérendő eredmények céljából”.

(Európai Sport Charta megfogalmazása)

 

A szponzorálás definíciója:

A szponzoráció a marketingkommunikáció komplex, mérhető és konkrét hasznot hozó, értékteremtő eszköze, amely az üzleti stratégia részeként növelni képes a vonzerőt fogyasztóban.

Kétoldalú üzleti kapcsolat, amely során az érdekeltek önmaguk számára előnyös és kiaknázható értékeket cserélnek a sport, a kultúra és a társadalmilag fontos egyéb területeken.

A szponzorálás sokféle cél elérésére alkalmas, bőséges eszközkészlettel rendelkező, dinamikus márkakommunikációt lehetővé tevő, a reklám és a PR határterületén található marketingkommunikációs eszköz. Az eszközrendszer megfelelő mixe a szponzori célrendszer függvénye!

Az erős kommunikációs versenyben - a tömegkampányok mellett – a márka és a fogyasztó összekapcsolásához szükséges érzelmi kötődés, a célcsoport-specifikus elérés, a fogyasztóknak nyújtandó márkaélmény biztosítása érdekében tudatosan választott eszköz a szponzoráció.